*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: Samsung Türkiye'nin Facebook başarısı!  (Okunma sayısı 1906 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 5485
Samsung Türkiye'nin Facebook başarısı!
« : 04 Temmuz 2012, 22:11:33 »


Samsung Türkiye, Dünya’nın Facebook’da en hızlı müşteri memnuniyeti sağlayan 4. şirketi.

Samsung Electronics Türkiye, dijital iletişim platformlarını ve sosyal medyayı en iyi kullanan şirketler arasında gün geçtikçe popülerliğini artırıyor. Dijital pazarlama alanında uzmanlaşmış olan SocialBakers şirketi 500 binin üzerinde takipçisi olan Samsung Electronics Türkiye’nin, elektronik alanında faaliyet gösteren firmalar arasında Facebook üzerinden müşterilerine en hızlı yanıt veren şirketler sıralamasında 4. sırada olduğunu açıkladı.

Sıralamaya göre Samsung, ortalama 213 dakika içerisinde müşterilerinin talep ve sorularına karşılık veriyor. Samsung Türkiye aynı zamanda, dünya üzerindeki bütün Samsung ofislerini ise geride bırakarak, sıralamada 1 numarada yer alıyor.

Samsung Electronics Türkiye Kıdemli Pazarlama Müdürü Ömer Suner; “Samsung Türkiye olarak, dijital pazarlama metotlarının, yeni medyanın işleyişinin ve başarılı sosyal medya yönetiminin potansiyelinin en başından itibaren bilincinde olmamızın sonuçlarını alıyoruz. Gün geçtikçe genişleyen ve dijital iletişim konusunda uzmanlaşan, yetkin bir kadroyla çalışıyoruz. Elde ettiğimiz bu başarının arkasında kendimize; saha aktivitesi, dijital medya ve geleneksel pazarlama yöntemlerinin birbirleriyle entegre olduğu bir pazarlama stratejisi belirlemiş olmamız yatıyor. Her zaman için hedefimiz; 500 bin takipçimize daha da iyi hizmet sunmak olacaktır” dedi. 

Facebook’ta fan sayfasında 500 binin üzerinde takipçiye sahip olan Samsung Electronics Türkiye’nin dünya çapındaki sıralamada elde ettiği başarı, müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya hesaplarını etkin bir şekilde kullandığını kanıtlıyor. Samsung Electronics Türkiye, sosyal medya üzerinden müşterilerine; yeni ürünler, etkinlikler ve kampanyalar hakkında bilgi vermenin yanı sıra, fanlarına özel yarışmalar da düzenliyor.

alıntı