Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Yüreğinde Engel Olmayanların Tek Adresi
Bizde VARIZ Dergisi
bizdevariz.net
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Melleseferi
»
Bilim & Teknoloji
»
Bilim & Teknoloji
»
Samsung reklam harcamasında bir numara!
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Samsung reklam harcamasında bir numara! (Okunma sayısı 1604 defa)
melleseferi
Yönetici
Kahraman Üye
İleti: 5485
Samsung reklam harcamasında bir numara!
«
:
03 Nisan 2013, 20:08:23 »
Samsung reklam harcamasında bir numara!
Dünyanın en büyük elektronik üreticilerinden biri olan Samsung’un, akıllı telefonlarını tanıtmak için en büyük rakibi Apple’dan daha fazla para harcadığı ortaya çıktı. Güney Koreli elektronik üreticisi, 2012’de akıllı telefon reklamı için Apple’dan 68 milyon dolar daha fazla harcadı.
Samsung’un elektronik dünyasında başarıya ulaşmak için basit bir strateji kullandığı anlaşıldı: Kaliteli üretim, çok fazla promosyon.
Wall Street Journal’ın haberine göre, Samsung 2012’deki promosyon çalışmalarında sadece ABD’de akıllı telefonlarını tanıtmak için 401 milyon dolar harcadı. Kantar Media şirketinin verdiği verilere göre, Apple, kendi krallığında reklama 333 milyon dolar ayırdı.
Rakamlar, Samsung’un 2011’in ardından ABD’deki harcamalarını ciddi şekilde artırdığını gösterdi. Güney Koreli şirketin 2011’deki reklam harcamaları, Apple’ın üçte biri oranındaydı.
Verilere göre Samsung, sadece ABD Futbol Ligi’nin (NFL) şampiyonluk maçı Super Bowl’da reklama 15 milyon dolar harcadı. Galaxy S 4 telefonunun reklamı için New York’un ünlü Time Meydanı’ndadev bir billboard kiralayan Samsung, her ne kadar LG’nin kötü sürprizine maruz kalsa da, reklam stratejisiyle bugüne kadar başarı elde etmiş görünüyor.
RAKAMLAR YÜKSELDİ
Reklam stratejisi, Samsung’un iPhone’a göre daha ucuz kalan akıllı telefonlarının da başarısını artırdı. IDC araştırma şirketinin rakamlarına göre, Samsung 2012 yılının kapanışıyla küresel akıllı telefon piyasasındaki payını yüzde 30.3’e çıktı. Bu oran, 2011 yılında yüzde 19.0’dı.
Apple ise 2011 yılında yüzde 18.8 olan küresel payını, 2012’de sadece yüzde 0.3 artırarak yüzde 19.1’e çekti.
Gazete, billboard, TV ve internet gibi akla gelecek her türlü kanaldan reklama ağırlık veren Samsung, reklama tüm elektronik üreticilerinden daha fazla para harcıyor. Özellikle Galaxy S 3’ün küresel alandaki promosyonuna çok büyük ağırlık veren Samsung, Türkiye’de düzenlediği özel etkinliklerle de teknoloji gündemini meşgul etmeyi başarmıştı. Samsung Galaxy S serisi, Ocak ayında küresel alanda 100 milyon satış rakamını geçmişti.
veteknoloji.com
Kayıtlı
BizdeVARIZ.net
öMeR { MELLESEFERİ }
Engelsiz Bir Dünya için Bizde VARIZ
www.bizdevariz.net
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Melleseferi
»
Bilim & Teknoloji
»
Bilim & Teknoloji
»
Samsung reklam harcamasında bir numara!